tisdag, december 18

På rätt väg i livet!




Insikter.

Jag behöver träna för att må bra. Vet att vi hatar människor som svänger sig med sådana uttryck. Det är samma typer som jobbar på gymmet som ler "du är på rätt väg i livet-leendet". Och man ler tillbaka och tänker "slappna av i käkarna och sluta sträck på dig så överjävligt så ska du se att du också kommer att dö en dag"

Så jag ska inte säga så. Jag ska bara säga att jag i går köpte ett par svarta satans snygga nikebyxor med brunt nike linne, modell brottarrygg.
Gick till gymmet och rev av en kort gymmsession innan mitt sista hitlerpass. Med timbaland i öronen och axellångt hår (notera) sprang jag på löpbandet framför spegeln och kände hur mina må bra-hormoner fulkomlligt sprutade ut: PÅ RÄTT VÄG I LIVET!!

Kände mig helt överlycklig och insåg att...jag behöver träna för att må bra. Jahapp. Hur gör jag nu då? Jag gillar ju inte folk som tränar, speciellt inte killar som tränar, och jag avskyr killar som "gymmar". Missförstå mig inte, man får gärna ta hand om sig själv på det sättet, men jag vill inte veta om det. Biggest turn off evver är: "Baby, jag ska dra å gymma" Ooouuuchh..

Den svåra kille tex, han skulle aldrig tända på en träningstjej! (Ok, det finns undantag, det gör det alltid.)

Nä gott folk, träna ska man göra i smyg. Det är som att småfisa på jobbet.
Man gör det, men man skulle ju aldrig tala om det . Man är bara snygg och fräsch och så är det med det.

Överdriven pedagogik är ett måste ibland.


Så nu är jag på rätt väg i livet, men det är absolut inte officiellt.

Inga kommentarer: