fredag, oktober 5

Detox och uppmuntran

NU blev jag allt lite till mig.

Skulle som vanligt gå in på min blog och råkade då skriva in adressen i google-fältet, varpå jag sökte på min egen blogg. Varpå jag såg att folk skrivit om MIN blog i sina bloggar!? Typ.."här är en blog som jag tycker är läsvärd"
Dra mig baklänges! Här tror jag att denna sida är ett enda dravel av självömkan och egocentriskt runkande. Jag raderade till och med två års skrivande när jag kände att det blev för påtagligt.

The tabels have turned! Här ska jädra mig självömkas och dravlas, här ska förbättras och inventeras. Jag ska skriva och ni ska få läsa.

Konstigt bara att ingen kommenterar, men iofs..jag läser dagligen samma bloggar utan att skribenten i fråga har en aning om det.

Ok nog om det, men uppmuntrande till en själ som trodde hon ropade ut i tomma intet.

Måste egentligen sova, imorgonbitti har jag klass. Vattengympa med överklassdamer som förväntar sig en hälsosam instruktör som just hällt i sig ett glas vin, ätit en chokladkaka och snusat upp dosan.

Men det var ju imorgon jag skulle börja detoxa.

Inga kommentarer: