måndag, oktober 8

skor å juice



Nej det här ska inte bli en modeblogg. Ville bara visa framfötterna nu när jag är igång med den igen. De är iofs nya, och de är iofs snygga. Det är converse all star. 700 pix.

Ja och hur går det då med detoxandet Martel?
Det går jättesakta men framåt. Förvisso snusar en som aldrig förr, men det dricks vatten och äts mat från minst två matgrupper. Stärkelser i form av grönsaker och frukt är svårt, men jag har hittat en jättefiffig grej i matbutiken. En frukt och grönsaks-shot! Tror att det är samma märke som Godmorgonjuice. Om man shottar en sådan om dagen så får man i sig 50% av dagsbehovet av frukt och grönsaker. Fatta, no moore tråktugg, just plain shotting!
Vill även tillägga att det inte hävts ett enda glas vin eller öl på tre dagar nu.
I detoxandet ingår även minimerande av dåliga ide´r iform av menlöst förlustande och dejtande. Det vill säga, lightprodukter går bort. Bättre att ta det lugnt med äkta vara istället.


Jag måste få ha kvar apelsinjuice och extrasaltat bregott. En rolig anekdot är att när jag var liten och gick till sjuksyster för vägning och mätning så fick jag bastning för att jag drack för mycket apelsinjuice! Hon trodde hon hittat roten till min fettma!? Hoho, tur att jag inte berättade om min klubb "Kylskåpets Vänner"
Sen dess är juice lite förbjudet och på så sätt även en superlyx. Varje gång jag häller upp ett stort glas tänker jag på att jag egentligen inte får. Och då tar jag ett glas till och känner mig sådär vuxen och fri.

Inga kommentarer: