måndag, februari 16

Slagen

Low low point.

Idag funkar det INTE med Wayne Dyer, det funkar inte att tänka på att andra har det värre, att tänka att livet är kort, att tänka på allt annat som är bra, att glädjas åt småsaker. Nähärå.

Idag visar min tv bara baskanalerna helt plötsligt, idag känner jag mig tjock och övermätt, som att jag har ätit en pizza ungefär, och hoppsan...det var visst så att jag tryckt i mig en mamma mia också. Idag strejkar datorn, idag hör ingen av sig. Idag hör inte jag av mig. Idag utstrålar jag ingen energi, så alltså kan jag inte förvänta mig att jag ska attrahera tillbaka.

Jag hatar facebook, att jag har lågt blodtryck, är svag, har dålig kondis, att mitt hår är för kort, att jag är oallmänbildad, inte kan stava, inte kommer ihåg saker, inte är glad och att jag inte är tacksam.

Vilken jävla negativ människa tänker du. Jag håller helt med. Vi är överrens.

Nya jävla pisstag imorgon.

Inga kommentarer: