tisdag, januari 22

Jobbet...

Jag: Välkommen till ****

Han: Ja hejsan, jag skulle vilja bli kopplad till Utlösningen, tack.

Jag: Utlösningen?

Han: Ja, har ni någon som kan hjälpa mig med utlösningen?

Jag: Eeeh... Ett ögonblick.

* Jag samlar mig och fortsätter*

Jag: Jag vet inte riktigt om du har kommit rätt...

Han: Vart har jag kommit då?

Jag: Ja, inte till Utlösningen i alla fall, det här är ****

Han: Så du menar att ingen kan hjälpa mig med utlösningen på ert företag??

Jag: Jag är rädd för det... vilken avdelning menar du egentligen?

Han: De som obmesörjer utlösningen. (Låter irriterad)

Det här är alltså inte ett skämt....

Jag: Jag är ledsen, vi kan nog inte hjälpa dig med utlösningen.

Han: Hepp, ok tack hej.

Jag: Eh, eh..lycka till!


Känner mig fortfarande brydd...

Inga kommentarer: