torsdag, november 29

its vanity tajm bitches!





Tillbaka till blandhyn.

Det är november, hudens värsta fiende. Stackarn har inte hunnit ställa om sig till vintertid och blir stressad. Den vet inte vart den ska ta vägen helt enkelt.. Ska jag bli fet, torr, rynkig, uppsvälld, uttorkad, grå, röd eller vit? Tånorsrevolt möter övergångsålder och allt man kan göra är det gamla supermodellsknepet "sova och dricka mycket vatten".
När man dessutom jobbar 9,5 timmar per dag, kommer hem äter sen middag och häller i sig två koppar glögg för att komma ner i varv så är det inte så konstigt att huden börjar reagera och vrida på sig.

Lucky me att ha en extremt metrosexuell kompis.
När jag sover över där är det julafton varje gång jag länsar badrumsskåpet på allehanda exluseva herrprodukter. Jag älskar herrprodukter, homme sweet homme!!

Först tvättar jag mig med LAB series exfolierande ansiktstvätt, det är som att komma bort från allt vad november heter och in i en härlig mintsorbe´! Huden blir fantastisk uppfriskad och förnyad på grund av de små slipkornen i produkten.

Ögonkräm har jag aldrig gett mycket för, man kan lika gärna lägga två kalla ägg på sina svullna morgonögon. Men Loreal Homme har verkligen kommit med en glad överraskning med sin ögonkräm som tar bort puffines och mörka ringar under ögonen, den fullkomligt lyfter upp ögonen och dämpar allehanda vattensamlingar. Som att lägga två fishermansfriend på ögonen istället.

Igår gick jag stolt i ryggen till Åhlens herrgrooming avdelning och köpte på mig dessa dyrgripar. Nu ser det ut som att jag har en karl i badrummet. "For men" står det ju på produkterna, men jag är kvinna nog att framhäva mina manliga sidor.

och hey, nu har jag en ganka fantastisk blandy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

These boot are made for walking!