lördag, mars 7

Jag var så duktig igår. jag drack bara ett glas rödvin, sen gick jag och la mig kl 23.00 och gick till jobbet. Japp, jobbar heeela helgen. Försöker verkligen hålla fokus och humöret uppe. Två dagar kvar innan mamsen flyttar. 6 månader har vi kånkat ihop nu. Det har varit myciket irritation och frustration och de sista nätterna har jag knappt klarat av att höra henne andas, stackarn! Men nu blir det alonetime i lägenheten så det står härliga till! Bara det inte blir för mycket :-/
C ska till kurdistan i 4 veckor, kommer bli så himla tråkigt. Och lite oroligt.
Är glad för hennes skull iofs.

Snart ska jag hem och mysa. Möblera om lite, läsa, baka, laga en god middag. Kolla på alla mina 380 kanaler som Com Hem tror att jag ska ha. Undra hur lång tid det tar innan de kommer på mig. Eller ännu värre, skickar en faktura.

Ok, ett meningslöst inlägg.

Inga kommentarer: