söndag, mars 8



Sitter på jobbet...söndag.
Jag tycker mina kunder är så himla duktiga, de tar sitt pick och pack och går och tränar under helgerna. Dessutom verkar de glada ihågen!
Kanske är för att de känner sig så himla duktiga....förmodligen.

Jag skulle ju njuta av min ensamtid igår. Det gick sådär.
La mig i soffan framför datorn och tv:n. Och där kan man gott säga att jag blev liggande tills det var dags för sängen. Gjorde ett litet ryck och möblerade om, sen var jag tvungen att vila igen. Försökte mig på att äta lite LCHF men det lyckades jag avrunda med c:s fantastiska cheeskake. Sen blev det rödvin, snus och nässpray ungefär heeela kvällen. (Bölade till väl utvalda snuttar av SATC-filmen också.)

Det var ju inte så här vi skulle jobba....

Dessutom så använder jag mig av ursäkter som att " jag är värd att bara släppa taget och vara ett tag, det är en tuff period just nu, ska bättra mig sen...." Baha!!
Själv avskyr jag ursäkter och har så smarta svar när mina kunder börjar jiddra.

Men ok, nya tag. Nu SKA jag bättra mig.
Dricka mer vatten, minimera rödvinet, endast använda nässpray en ggn om dagen och äta var 4:e timma! Och så ska jag bli mer allmänbildad..just det. Ni vet, spontant kunna rabbla olika druvor och vindistrikt, kunna centralamerikas länder...länder? Och kunna kolestrol som ett rinnande vatten! Yes, där har ni det.

Fucking BASTA!

Inga kommentarer: